diagnostika,opravy,náhradní díly

Smluvní podmínky

 

Platba přepravy dobírkou podle platného tarifu PPL (0kg-5,9kg) 159,- Kč, (6kg-30kg) 229,- Kč, (30kg-50kg) 359,- Kč, (50kg-75kg) 590,- Kč, (75kg-100kg) 720,- Kč. Při vyšších váhových objemech individuelní cena. U malých zásilek (mikrospínače..) je účtována pouze cena za přepravu 60,- Kč.

Při osobním odběru a platbě v hotovosti neúčtujeme žádný manipulační poplatek
Ceny produktů jsou platné výhradně při objednání na našem e-shopu a při platbě v hotovosti nebo dobírkou.

Rezervaci zboží Vám garantujeme po dobu 48 hodin od potvrzení Vaší objednávky. V případě delší doby nám prosím, zdělte termín kdy si Vámi objednané zboží vyzvednete.

Reklamace - postup při reklamaci zboží
Prosíme o zvýšenou pozornost!
Řešení reklamací, postupu při reklamaci věnujte zvýšenou pozornost a pečlivě si pročtětě několik níže uvedených řádků.
Řešení reklamací se tak zrychlí oběma stranám.
Všeobecné ustanovení
Ke každému zboží zakoupenému u KLIMADIAG servis , s. r.o. (dále jen prodávající) je přikládána faktura a dodací list, který slouží zároveň jako list záruční. Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu. Pokud není zboží osobně předáno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce. Záruční podmínky
Délka záruky v měsících je uvedena u každého zboží na dodacím listu. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny součástky za jiný kus (případně typ) se záruční doba neprodlužuje. Zákazník dostane reklamační protokol, kde bude uvedeno nové sériové číslo. Případné další reklamace se uplatňují na základě tohoto reklamačního protokolu. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
•Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba.
•Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).
•Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí.
•Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží.
•Pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu.
•Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.
•Provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího.
•Zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
•Zboží bylo poškozeno živly.
V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Zboží je zákazníkovi zasláno zpět buď na dobírku nebo po zaplacení faktury. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.
Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě stanovené zákonem.V takovém to případě musí být toto zboží originálně zabalené a nepoužité.
Kupující je povinen:
Zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, to je po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení.
Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu škody na zboží. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče.
Oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil , resp. které bylo možno při odborné prohlídce zjistit. V případě výskytu vad, které představují podstatné porušení kupní smlouvy prodávajícím může kupující uplatnit nárok na výměnu zboží.
Reklamovat produkty, kterým je na území České Republiky poskytován autorizovaný servis, přímo v těchto autorizovaných servisních střediscích.
V případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodávaného zboží mezi údaji na dodacím listu a skutečně dodaným zbožím, je nutno podat do druhého pracovního dne od zjištění této skutečnosti zprávu prodávajícímu o tomto rozdílu, a to na místo odkud bylo toto zboží expedováno. Místo expedice je uvedeno na dodacím listě. Vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí škody na zboží, avšak projevily se později, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče.
Při převzetí zboží a jeho prohlídce provést kontrolu sériových čísel zboží a sériových čísel vyznačených na dodacím listě a pokud zjistí rozdíl kontaktovat do druhého pracovního dne prodávajícího. Prodávající zajistí odstranění vzniklého rozdílu a zaslání opraveného dodacího listu. Při nedodržení tohoto postupu se kupující vystavuje nebezpečí, že vzhledem k rozdílu mezi sériovým číslem zboží a sériovým číslem uvedeným na dodacím listě nebude jeho reklamace uznána.
Zboží zasílané k reklamaci musí být úplné a v originálních obalech, musí být s kompletní dokumentací, doplňky a softwarem.